Unt de buze Palmer’s

Hello,

Vreau sa va povestesc putin despre ultima mea achizitie, untul de buze cu ciocolata neagra si menta Palmer’s.

Eu l-am cumparat de la magazinul dm fara sa fi auzit pana acum de firma Palmer’s,insa l-am ales fiindca am fost atrasa de ideea de ciocolata neagra si menta (imi aduce aminte de ciocolatelele After Eight, care mie imi plac la nebunie).

Nu am avut posibilitatea de a-l testa in magazin, el fiind ambalat astfel:

Iata si ceea ce promit producatorii cu privire la acest unt de buze:

Înmuiați și calmați buzele uscate și crăpate cu acest unic unt de buze cu ciocolată neagră și mentă. O formulă Palmer’s specială cu unt de cacao pur 100%, vitamina E și petrolatum asigură o hidratare maximă și o senzație de luciu, cu o delicioasă aromă de ciocolată neagră și mentă.

Si, intr-adevar, nu as putea sa-i dezmint. Untul de buze are o formula transparenta si cremoasa (este mult mai cremos si untos ca si consistenta fata de un gloss obisnuit) foarte hidratanta si care se simte extrem de placut pe buze, avand si o rezistenta foarte buna.

Asta daca va abtineti sa nu-l „mancati” cu totul, pentru ca are un gust si mai ales un miros minunaaat! Imaginea mea despre After Eight a fost respectata intocmai, aroma este exact aceea! Ceea ce n-a facut decat sa ma bucure foaaarte tare!

Astfel ca sunt extrem de incantata de el si il recomand din toata inima!

Asa cum spuneam, eu am achizionat Untul de buze Palmer’s cu ciocolata neagra si menta de la dm, la pretul de cca 16 RON, insa il puteti gasi si aici.

Sper sa mai aud si alte pareri despre el 🙂

Rox

 

 

Lasă un răspuns

