Gold is the new Black

Hello,

Nu stiu cum, insa in ultima vreme am facut o adevarata pasiune pentru AURIU.

Imi place atat de mult aceasta culoare incat involuntar imi pica ochii aproape numai pe astfel de obiecte si nu m-am putut abtine sa va arat cateva dintre cele mai frumoase:
gold

1) Chanel earrings €644 – lindestore.com
2) Chanel tahitian pearl earrings €376 – lindestore.com
3) Marc by marc jacobs clutch $266 – my-wardrobe.com
6) Vince pencil skirt$345 – net-a-porter.com
7) UGG Australia long boots$170 – zappos.com
8) Lanvin leather shoes €654 – luisaviaroma.com
Sper sa va inspire si pe voi 🙂
Rox
P.S. Revenind la acest post, m-a amuzat faptul ca mi-am cumparat, fara sa-mi dau seama ca despre ea este vorba, chiar bluza din imaginea de mai sus 🙂 Abia acum mi-am dat seama ca asemanarea este izbitoare si ca este, de fapt, aceeasi 🙂
Lasă un răspuns

