Paleta Nude ‘tude de la theBalm

Hello,

Am vrut sa inaugurez astazi o rubrica numita Wish list care sper sa constituie si pentru alte persoane o sursa de inspiratie. Nu stiu cat de repede voi reusi eu sa bifez fiecare element din aceasta lista, avand in vedere ca „stocul” de produse pe care le detin deja mi-ar fi suficiente deocamata…Dar poate 🙂

Primul astfel de obiect al dorintei este paleta Nude ‘tude de la theBalm.

De cand am vazut-o a fost dragoste la prima vedere!

Nu-i asa ca arata adorabil?

Iar culorile sunt mai mult decat frumoase, pot spune ca imi plac absolut toate si ca as folosi-o pe fiecare dintre ele. Imi place si ordinea in care sunt aranjate, incepand de la culorile mai deschise (Sassy, Stubborn, Snobby si Stand-offish), continuand cu nuantele „medii” care arata atat de bine (Selfish, Sophisticated, Sultry si Schitzo) si incheind cu nuantele inchise (Sexy, Serious, Silly si Sleek).

Un alt lucru care imi place este faptul ca paleta imbina nuante cu texturi diferite, asa cum se pot vedea chiar din poze, exista cateva nuante mate (Sultry, Sexy, Serious, Sleek), cateva satinate (Sassy, Stuborn, Snobby) si, preferatele mele, cele metalizate/ sclipicioase (Stand-offish, Selfish, Sophisticated, Schitzo, Silly).

Multe swatchuri foarte bune au cei de la Temptalia si va recomand sa le vedeti fiindca eu le consider mai mult decat edificatoare.

Daca va tenteaza aceasta paleta la fel de mult ca pe mine, o puteti achizitiona de  aici la pretul de 36$. Din pacate frumoasele produse de la theBalm nu exista si in Romania (sau, cel putin, eu nu am vazut) insa de pe site se fac livrari si in Romania.

Sper sa mai aud si alte pareri despre ea, poate mi-o voi achiziona si eu pana la urma 🙂

Rox

2 gânduri despre „Paleta Nude ‘tude de la theBalm

  1. Buna!imi place si mie paleta:)Si mai imi plac si cele Shady Lady tot de la the Balm.As fi vrut sa le gasim si in Romania, dar din pacate nu am auzit ca ar fi.Imi doresc sa imi achizitionez una in viitorul apropiat:)
    *frumos blogul!!!

Lasă un răspuns

