Oja s-he stylezone 320

Hello,

Cum tot va spuneam in ultimul post despre pasiunea mea pentru auriu, ei bine, nu se putea sa nu aleg si o oja tot aurie. Cu atat mai mult cu cat tocmai ce a trecut perioada Sarbatorilor, iar culoarea aceasta mi s-a parut foarte adecvata si „de sezon”.

Am ales oja de la s-he stylezone, nuanta 320.

Urmatoarea poza este cea mai apropiata de realitate din punct de vedere al culorii, inclusiv pe unghii nuanta arata identic cu realitatea, poza fiind realizata intr-o lumina de interior calda:

Eu am aplicat 2 straturi de oja, insa daca obisnuiti sa aplicati oja din abundenta, chiar si un singur strat ar fi suficient, intrucat are o putere de acoperire foarte buna.

Nuanta mi se pare superba, este un auriu rece cu multa profunzime si imi place faptul ca nu este o oja metalizata simpla, ci are mai multe straturi de sclipici care se vad foarte frumos nu numai in sticluta, ci si pe unghii.

Aici oja este aplicata de 4 zile, deci pot spune ca are si o rezistenta buna (majoritatea lacurilor de unghii nu rezista la mine fara sa „sara” peste 5-6 zile).

Raportul calitate/ pret este si el foarte atractiv, oja costa cca 11 RON.

In concluzie, o recomand calduros!

Daca doriti sa o achizionati, produsele s-he stylezone se gasesc la magazinele dm.

Rox

Un gând despre „Oja s-he stylezone 320

Lasă un răspuns

