Touche Illuminatrice – Bourjois

Hello,

Asa cum promiteam, iata o scurta prezentare a iluminatorului Touche Illuminatrice de la Bourjois.

Este highlighter-ul pe care il folosesc de ceva vreme si pot spune ca nu voi renunta curand la el; face parte dintre produsele pe care le folosesc aproape zilnic (timp sa am :))

Acesta se prezinta ca un blush pudra de la Bourjois, aceeasi cutiutza rotunda, de dimensiunile cunoscute. Totodata, vine cu o mica perie semicirculara pentru aplicarea produsului (pe care eu o folosesc cu succes, este foarte utila si buna si ea daca nu ai altceva la indemana) si cu o oglinjoara in capac, foarte simpatica insa mult prea mica, totusi.

Singura culoare in care este disponibil acest iluminator este acest roz cald, care mie mi se pare extrem de frumos si care, oricum, nu se transfera foarte mult pe piele.

Avantajul este acela ca se potriveste oricarui tip de ten (din punct de vedere al pigmentatiei) si oricarui tip de machiaj.

Intins, in lumina pentru a il pune in evidenta, iluminatorul arata cam asa:

Am auzit diverse pareri despre Touche Illuminatrice, multe voci spunand ca ar fi mult prea „sclipicios” insa eu, una, nu vad asta ca pe un impediment din partea unui iluminator, ba chiar imi place foarte mult.

In poze eu l-am aplicat intr-o cantitate generoasa, pentru a se vedea cat mai clar, insa, desigur ca puteti sa-l utilizati cat de discret doriti.

Ca o concluzie, eu il recomand calduros si, in speranta ca am fost destul de edificatoare, va las cu un filmuletz-tutorial de la Bourjois realizat o data cu aparitia lui Touche Illuminatrice, in vara 2011:

Rox

 

2 gânduri despre „Touche Illuminatrice – Bourjois

  1. MI-e tare dor de el…nu stiu si nu vreau sa folosesc altceva…NU SE MAI GASESTE INSA DE CEVA VREME!!!! STIE CINEVA DACA MAI EXISTA VREO REMINISCENTA , UNDEVA????? :(((((…PS: ESTE NR. 97 ROSE ESSENTIEL

Lasă un răspuns

