Tratament pentru par Latte – Kallos

Hello,

Mi-am cumparat de curand o masca tratament pentru par de la Kallos, varianta Latte, si, intrucat sunt multumita de ea si imi place foarte mult, am zis sa v-o prezint putin, desi sunt convinsa ca foarte multe persoane au utilizat deja pana acum aceste produse.

Pentru mine, marturisesc, este prima data. Cautam un balsam de par care sa lase parul moale si matasos (parul meu este foarte des, gros si oarecum „sarmos” astfel ca intotdeauna am cautat un balsam care sa-l „inmoaie”). Nu am gasit pana acum un astfel de balsam (daca are cineva idee, va rog, ar fi o descoperire revolutionara) asa ca m-am consolat cu gandul ca mai mult de o descurcare usoara nu pot obtine de la un balsam.

Si uite asa mi-au picat ochii pe masca de la Kallos, in primul rand datorita faptului ca era ieftina (6 RON), iar in al doilea rand pentru faptul ca are un miros de lapte minunat!

Producatorii spun despre ea asa:

Indicat pentru păr cu fir subţire, degradat, vopsit, sau permanentat, lăsând părul moale şi strălucitor. Folosirea pe o perioadă îndelungată poate stopa căderea părului.

Nu ma gasesc in nici una dintre situatiile fir-subtire, degradat sau vopsit, insa imi doream parul moale si stralucitor! 🙂 Asa ca am cumparat-o.

Consistenta este exact ca cea a unui balsam putin mai „solid”, deci foarte usor de utilizat. Marturisesc ca rareori am rabdare sa stau cu un astfel de produs pe par mai mult de 5 minute, asa ca nici cu aceasta masca nu am facut exceptie de la regula.

Insa imi place rezultatul. Parul se descurca foarte usor, miroase minunat si este putin mai matasos imediat dupa ce il usuc (pana a doua zi, insa, efectul trece).

Sigur, nu face mult mai mult decat un balsam de par obisnuit, insa merita incercata macar pentru faptul ca pretul este cam la jumatate.

Eu am cumparat masca de par de la dm in varianta de 275 ml, la pretul de 6 RON.

Exista si la dimensiuni mai mari, respectiv 800 ml, insa nu am retinut pretul acesteia.

De asemenea, am vazut ca cei de la Kallos au o gama mai variata de astfel de tratamente de par (Carota – pt par gras, Frutta – cu acelasi rol ca si Latte, Honey – pt par uscat si Placenta – pt par decolorat/ permanentat). La dm, insa, nu am gasit decat Latte si Placenta (al carei miros nu mi-a placut, mi s-a parut apropiat de cel al medicamentelor).

In concluzie, recomand calduros acest produs si voi continua sa-l cumpar.

Rox

 

Lasă un răspuns

