Chignons

Hello,

Intotdeauna mi-a placut la nebunie acest stil de a-ti aranja parul, mi se pare atat de clasic, french, chic si natural, totodata.

Poate fi purtat atat ziua, intr-o varianta mai lejera, cat si seara, un pic mai bine fixat.

Din pacate pt mine, parul meu atat de des si indaratnic a refuzat dintotdeauna sa accepte aceasta forma, devenind astfel si mai dezirabila din punctul meu de vedere.

Kate Beckinsale

Emma Stone

Rachel Bilson

Jessica Alba

Halle Berry

Rachel McAdams

Angelina Jolie

Daca va place acest stil, iata si un tutorial ce prezinta una dintre variantele mele preferate de chignon:

Va place si voua? 🙂

Rox

Lasă un răspuns

