Brushes

Hello,

Tocmai ce-am descoperit un set super de pensule pentru machiaj Bobbi Brown, care intra direct in topul Wish-List-ului meu!

Pare atat de tentant si complet!

Setul contine 19 pensule si poate fi achizitionat de aici.

Si, desi pare ca ar contine orice pensula ti-ai putea dori, ei bine, exista multe altele, iar eu, una, sigur mi-as mai dori-o si pe aceasta:

Aceasta pensula unghiulara este foarte utila pentru aplicarea pudrelor si a fondurilor de ten minerale, in special in zona ochilor si a nasului. Ca sa nu mai vorbim de aplicarea blushului!

Iar daca doriti sa va informati si mai mult despre tipurile de pensule si accesorii si utilitatea fiecareia, am gasit un site foarte util si interesant in acest sens – Essential Beauty Suplies. Merita sa aruncati o privire, este structurat excelent.

Rox

 

 

2 gânduri despre „Brushes

  1. Buna!
    Eu cred si din ce am auzit site-ul acela vinde produse MAC care nu sunt originale.Si cred ca si pensulele la fel.Cel putin eu nu am vazut sa aibe MAC tipul acesta de pensule.
    Imi place blogul tau.

  2. Hey!
    Si mie tot acest sentiment mi l-a lasat site-ul, insa pensulele acestea sunt Bobbi Brown, nu MAC. Oricum, mie mi-au placut ca sunt multe si variate, habar n-am cat de bune sunt, dar sunt pensule, pana la urma 🙂 Asa ca mi s-au parut haioase.
    Merci mult pt aprecieri, si eu urmaresc blogul tau 🙂

Lasă un răspuns

