Melvita Gel Hydrastim

Hello,

Din categoria  ce-mai-folosesc-eu am ales astazi gelul pt hidratare Hydrastim de la Melvita, cu acid hyaluronic, aloe si noni.

Acesta este conceput pt toate tipurile de ten si iata ce spun cei de la Melvita despre cum il putem utiliza:

Pt toate tipurile de ten – utilizati Hydrastim ca pe o baza de machiaj. Acidul hyaluronic umple liniile fine uniformizand textura tenului si creind o baza non-grasa peste care se poate aplica machiajul;

Pt tenul mixt – utilizati Hydrastim ca pe un hidratant zilnic. Cu o formula usoara, acest gel non-gras hidrateaza si netezeste tenul instant fara a lasa urme uleioase gratie capacitatii de hidratare a Mourera Fluviatilis, un extract al unei plante din zona Amazonului. Ajuta in reglarea nevoilor diferite ale pielii din zona obrajilor sau a zonei T;

Pt ten normal/ uscat – utilizati Hydrastim sub hidratantul curent, pe post de serum. Extractul de Noni, o planta din Polynesia, protejeaza pielea cu ajutorul anti-oxidantilor, in timp ce Aloe Vera racoreste si hidrateaza;

Cand tenul se simte deshidratat – utilizati Hydrastim de 2/ 3 ori pe saptamana ca pe o masca hidratanta. Aplicati produsul in 3 straturi pe pielea curata si lasati sa actioneze 10 min. Apoi clatiti excesul. Complexul protector bazat pe miere, pectina din lamaie si phospholipide revitalizeaza si imbunatateste conditia tenului.

Gelul are un parfum natural de lamaie si imbunatateste aspectul tenului facandu-l mai luminos, umpland liniile fine, asigurand confortul si finetea pielii.

Cat despre experienta mea…Eu il folosesc de aproximativ 1 luna.

Tenul meu se incadreaza undeva in categoria mixt insa obrajii au tendinta sa fie foarte deshidratati. Nu pot spune, insa, ca as avea si alte probleme cu tenul, nu am acnee, linii fine sau vreo hiper-sensibilitate.

Astfel ca am folosit gelul ca pe un hidratant zilnic, dimineata si seara.

Are o textura foarte placuta, intra foarte usor in piele, lasa tenul cu o senzatie foarte placuta de hidratare intensa insa fara sa para deloc gras, asa cum se intampla cu majoritatea cremelor foarte hidratante. Si miroase, intr-adevar, a lamaie, insa este un parfum foarte subtil, deloc deranjant 🙂

Cam asa arata pe piele, l-am si intins putin in partea dreapta ca sa reiasa textura lui, insa se vede putin mai greu in poza, fiind un gel transparent.

Ca impresie generala, la prima vedere este un hidratant cu siguranta mai bun decat cremele pe care le-am utilizat eu pana acum (Nivea, LÓreal, Garnier, Vichy, Olay etc.) Efectul de hidratare este vizibil inca de la prima aplicare, in sensul ca tenul se simte foarte fin, neted si moale, iar efectul acest dureaza intreaga zi, asigurand totodata o buna baza de machiaj. Ceea ce nu am mai obtinut pana acum de la cremele mele obisnuite (chiar daca le utilizam din belsug, obrajii mei tot se simteau aspri la atingere, facand fondul de ten sa para putin „fainos” in anumite zone).

Pe termen mai lung nu pot sa spun ca am observat o imbunatatire vizibila, insa, asa cum spuneam, nici nu am prea mari probleme cu tenul; imi doream doar o mai buna hidratare si se pare ca acest gel este un pas inainte fata de ce am mai incercat pana acum 🙂

Nu este neaparat un produs-minune, insa este un hidratant perfect pentru toate tipurile de ten si pentru orice anotimp si eu consider ca merita sa-l incercati.

Produsele Melvita se gasesc in farmaciile Sensiblu si sunt cosmetice organice. Am uitat sa va mentionez asta, nu? 🙂

Pretul gelului Hydrastim (50 ml) este de aprox. 112 RON (fara card Sensiblu).

Mie imi place,

Rox

Lasă un răspuns

