Too Faced Candlelight Illuminating Translucent Powder

Hello,

Tot din ciclul ce am-mai-cumparat-eu-in-ultima-vreme as vrea sa va spun azi despre pudra Candlelight de la Too Faced.

Conform celor de la Too Faced, pudra este un produs multitasking, care se poate utiliza direct pe piele sau peste fondul de ten pt a fixa machiajul si pt a da o stralucire discreta. Formula sa continand antioxidanti imbunatateste aspectul tenului obosit, iar particulele stralucitoare mascheaza liniile fine si imperfectiunile difuzand lumina.

In plus, contine vitamina A (un antioxidant natural care echilibreaza si si hidrateaza tenul), vitamina C (stimuleaza producerea colagenului pt o piele mai ferma si mai luminoasa), musetel (reduce iritatiile calmand si protejand tenul sensibil) si particule stralucitoare care asigura un aspect romantic 🙂

O gasiti pe site-ul Too Faced aici.

Dupa cum puteti vedea, pudra arata genial 🙂

Pe mine m-a atras din prima aspectul ei si am considerat-o de la inceput un iluminator avand in vedere ca, in luminile foarte puternice de la Sephora, arata foaaarte sclipicios. Si foarte foarte frumos!

Am incercat sa surprind in poza ceva care sa semene cu imaginea respectiva si maximul pe care am reusit sa-l redau a fost cam asa:

Si totusi, la Sephora parea si mai sclipicioasa!

In realitate, insa, adica in lumina naturala, nu mai pare deloc atat de stralucitoare, ci pastreaza un luciu foarte fin, discret, usor auriu.

Eu am folosit-o tot ca pe un iluminator pt ca, aplicata pe toata fata, poate parea totusi un pic prea sclipitoare mai ales daca te afli intr-o lumina de interior mai puternica si cu atat mai mult daca te afli in soare.

Asa ca as spune ca depinde de mediul in care te afli pt a decide daca vei folosi pudra peste fondul de ten, pe toata fata, sau doar ca pe un iluminator.

Per total, este un produs frumos de tot, pe care mi-este foarte drag sa il folosesc de fiecare data, insa nu are un efect vizibil spectaculos, in unele unghiuri abia daca se vede.

O recomand, oricum, macar sa o incercati.

Eu am cumparat pudra de la Sephora, la pretul de aprox. 116 RON.

Rox

Lasă un răspuns

