In Your Dreams Palette – Too Faced

Hello,

Nu am apucat pana acum sa va spun despre unul dintre cadourile pe care le-am primit de ziua mea, si anume super-draguta paleta In Your Dreams de la Too Faced.

Cam asa arata ea, adorabil, ca toate produsele Too Faced, de altfel.

Paleta contine 9 nuante de farduri de pleoape, 3 blush-uri si 3 gloss-uri.

Pe cealalta „parte” a paletei sunt desenate si cateva sugestii de machiaj si de imbinare a culorilor, ei considerandu-le grupate in linii orizontale ca game de culori „asortabile”.  Cam asa:

Fardurile de pleoape mi se par toate niste culori super frumoase, imi place absolut fiecare in parte si sunt, de asemenea, foarte purtabile. Ca toate celelalte farduri de pleoape de la Too Faced, sunt de buna calitate, pigmentate, cu o textura foarte placuta, care le permite sa se „blenduiasca” usor si sa nu se stranga in pliul pleoapei (cu primer, desigur; nu le-am incercat fara, ce-i drept).

Cam asa arata ele:

Silk Stockings, La Cage, Rapture, Pink Peacock, Swing, Fishnet, Full Moon, Dream On, Seduce

In realitate arata ceva mai bine decat in poza, insa va recomand sa faceti click pe poza pentru a o vedea mai mare, cred ca este putin mai edificatoare.

Singura culoare care nu se transfera chiar ca in „cutiuta” este Seduce, care apare ca un bleumarin foarte inchis, aproape de negru si mai mat decat ar parea la prima vedere. Insa este util paletei, fiind o nuanta inchisa, care le completeaza bine pe celelalte.

Fardurile de obraz m-au surprins in mod foarte placut, nu ma asteptam sa fie asa frumoase si pigmentate.

You Hold The Key, Girly Show, Wanna Play?

You Hold The Key este mai degraba un bronzer, marturisesc ca nu l-am folosit foarte des fiindca nu prea este genul meu.

In categoria aceasta („genul meu”, adica) s-ar incadra cel mai bine Wanna Play?. Este un roz-piersica foarte frumos, nuanta cea mai pigmentata dintre cele 3 si usor sidefata, arata foarte frumos pe obraji.

Insa, pana la urma, desi initial nu ma asteptam, preferatul meu este Girly Show. De obicei nu folosesc nuante asa de deschise de blush, insa rozul acesta este atat de dulce si diafan si se aplica asa de frumos incat imi creeaza impresia de „obraji de papusa”.

Cat despre cele 3 gloss-uri, ele arata, asa cum am putut eu sa le surprind, cam asa:

Heart On, Pink Ice, Give It Up

Desi au o textura foarte placuta si se simt bine pe buze (nu sunt lipicioase, nu se usuca si se aplica usor) sunt, totusi, foarte transparente. Pink Ice si Give It Up abia daca se pot diferentia pe buze.

Asa ca eu le-am aplicat peste un colorant ceva mai puternic, pentru a conferi luciu si senzatie de hidratare.

Preferatul meu este, desigur, Heart On, deoarece este cel mai pigmentat.

Una peste alta, imi place mult paleta aceasta, este de o dragalasenie unica 🙂 Are culori extrem de frumoase, de buna calitate, si numai bune pentru cele care prefera de obicei un machiaj natural, de zi.  In plus, este o placere s-o folosesti, la cat de frumos arata!

Paleta se poate gasi (sper sa se mai gaseasca inca intrucat face parte din editia limitata pentru sarbatori…) la Sephora, la pretul de aprox. 150 RON.

Rox

 

Lasă un răspuns

