Urban Decay Naked Palette

Hello,

Daaa daaa, stiu stiu, despre paleta asta atat de arhi-cunoscuta-si-faimoasa s-au scris atatea review-uri si laude incat probabil toata lumea s-a saturat deja.

Dar, pentru cineva la fel de pasionat ca mine, care inca nu are paleta si poate doreste sa o ia, poate ar fi util si un 1 milion-plus-1-lea post…

Asadar, evident ca mi-am dorit tare mult aceasta paleta inca de cand am vazut-o prima data, pentru ca sunt exact genul care foloseste culori neutre in machiaj (nu prea agreez culorile vii sau vesele, cel putin nu pentru ochi).

Dar nu prea am gasit-o usor, insa am avut noroc cu site-ul lookfantastic.com. Am gasit-o aici la pretul de 35 GBP si, in plus, site-ul nu practica nici un fel de taxa de transport, ceea ce a fost super. E adevarat, insa, ca nu a ajuns foarte repede (aprox. 2 saptamani) insa ceea ce mi-a placut este ca am primit plicul prin Posta Romana, si nu printr-un curier care sa ma tot caute pe-acasa atunci cand sunt la serviciu…

Cam asta cu modalitatea de achizitie, cat despre paleta in sine…voila:

Multe dintre voi deja o cunoasteti, insa am vrut sa postez niste poze facute ad-hoc si nu preluate din alte surse.

Varianta mea de paleta este cea cu pensula (la inceput aceasta continea un creion pentru ochi in loc de pensula). Nu ma omor dupa ea intrucat este destul de rigida si o folosesc mai degraba pentru subliniere.

Primerul deja celebru, Urban Decay Primer Potion, a fost pentru mine o surpriza extrem de placuta intrucat, spre rusinea mea, trebuie sa recunosc ca nu mai folosisem un primer pentru pleoape pana acum. Asa ca am fost mai mult decat incantata sa descopar acest produs-minune! Nu credeam, pana acum, ca exista vreo solutie reala astfel incat fardurile sa reziste pe pleoape fara sa „se stranga” mai mult de 1 ora, insa se pare ca UDPP poate realiza acest lucru! Asa ca il recomand calduros, este genial.

Pe piele arata cam ca in poza de mai jos, cu mentiunea ca in partea dreapta l-am intins complet, insa fiind de culoarea pielii, devine aproape invizibil:

Cat despre fardurile in sine, nu mai sunt multe lucruri de spus, poate doar inca o parere 🙂 Sunt foarte frumoase din punct de vedere al culorilor, au texturi foarte placute, usor de blenduit, sunt bine pigmentate si rezista bine pe pleoape (cu primer). Singurul lucru care ma nemultumeste un pic este ca pica pe obraji in timp ce ma machiez, mai ales daca folosesc pensula lor.

Iata cum arata la mine:

Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half Baked, Smog, Dark Horse, Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal

Daca faceti click pe poza, o puteti vedea putin mai mare.

Nu stiu sa va spun care ar fi culorile mele preferate, insa imi plac foarte mult toate nuantele sclipicioase 🙂 (le prefer celor mate). Iar Virgin/ Sin si Creep sunt nelipsite din orice machiaj pe care-l fac folosind aceasta paleta.

Asadar, nu ma mai obosesc sa v-o recomand, imaginile cred ca vorbesc de la sine.

Mi-ar placea sa mai aud si din partea voastra cum considerati aceasta paleta si daca v-ati achizitionat si varianta Naked 2:

Mie mi se pare foaaarte frumoasa si ea, insa marturisesc ca mi-ar fi placut si mai mult daca ar fi avut si nuante de gri (ca Naked), nu doar bejuri si negru.

Voi pe care o preferati?

Rox

5 gânduri despre „Urban Decay Naked Palette

  1. Sa o stapanesti sanatoasa si sa faci cat mai multe machiaje cu ea.) Eu o astept pe cea naked 2.
    Nici nu stiam de site-ul asta.Si cate lucruri are.O sa imi comand si eu de la ei, daca nu percep taxa de transport. Cu banii de pe card a fost ok?

    • Thank you, si eu astept sa ne-o prezinti si tu pe Naked 2 🙂 A fost OK cu banii, nu am avut nici o problema, pt 35 GBP ei mi-au retras echivalentul de 147 RON, nimic in plus. Ceea ce mie mi s-a parut chiar f acceptabil ca pret.

      • Da, a fost chiar foarte ok la 147 Ron. Ti-au facut vreo reducere?Ca 35 de lire e parca ceva mai mult? Pe Naked 2 o mai astept pana in martie cand apare in Europa!:)
        Trebuie sa imi comand si eu de la ei:). Mersi pentru site:)

  2. Buna fetelor, puteti comanda / cumpara orice produs cosmetic Sephora, Urban Decay, MAC, MakeUpForEver, Victoria’s Secret, Benefit, NARS, NYX, Clinique, Dior, Guerlain, Sigma, Laura Mercier, Bare Escentuals, Lorac, Stila, Givenchy, Bobbi Brown, Too Faced si multe alte firme de renume international adaugand pe facebook ForeverFashion Romania . Toate produsele sunt originale, la cele mai mici preturi din tara si ajung la voi in cel mai scurt timp :* !

Lasă un răspuns

