Hello Kitty Make-up

Hello,

Nu stiu voi, dar eu, de multa vreme, sunt mare fan Hello Kitty! Nici nu vreau sa va insir cate obiecte cu matzul asta dragut detin, de la lenjerie de pat pana la farfurii, insa am realizat ca, din pacate, produse de machiaj cu Hello Kitty nu am! 🙂

Asa ca wish-list-ul meu permanent s-a imbogatit cu cateva chestii taaare dragalase, pe care nu ma pot abtine sa nu vi le arat.

Nu stiu de unde este rujul acesta, nu am nici cea mai vaga idee despre locul din care ar putea fi procurat, insa arata suuuper, are si o culoare foarte frumoasa si foarte stilul-meu-de-ruj:

Urmatoarea pudra, insa, se poate achizitiona de aici, la pretul de aprox. 46 RON. Marturisesc ca nu am comandat-o din cauza numarului mare de pudre pe care le detin deja :)) Insa voi puteti sa o comandati daca doriti:

Iar cireasa de pe tort este aceasta suuuper simpatica paleta cu 8 nuante de farduri de pleoape si 2 nuante de blush, pe numele ei Mon Amour Palette:

Hello Kitty Mon Amour Palette

Nu arata genial? 🙂

Paleta este in editie limitata, facand parte din colectia de produse de make-up Hello Kitty disponibila la Sephora in primavara 2012, la pretul de 42$. La sephora.com, adica nu la noi, din pacate… Caci, altfel, sigur nu as rezista fara sa o cumpar!

Voi ce dragalasenii v-ati dori?

Rox

 

Lasă un răspuns

