Sleek Storm Palette

Hello,

Avand in vedere ca toaaata lumea a laudat cat a putut de mult, pe toate blogurile pe care le urmaresc eu, paletele de farduri de pleoape de la Sleek, nu am rezistat si am comandat si eu una, si anume Storm. Mi se pare cea mai frumoasa dintre variantele lor si cea mai potrivita stilului meu.

Si, desigur, sunt foarte bucuroasa ca am primit-o pentru ca nu m-a dezamagit chiar deloc (desi nu stiu de ce, insa dupa poze ma asteptam sa fie mai mare ca dimensiuni, dar e OK si asa; nu stiu daca eu sunt singura care a avut aceasta senzatie).

Sa v-o prezint, asadar:

Cred ca se poate observa si din poze ca sunt 3 nuante mate (a 3a de pe primul rand si ultimele 2 de pe al 2lea rand, ma refer astfel la ele intrucat nu au nume) si restul sidefate/ sclipicioase. Mie imi plac chiar toate, sunt foarte frumos pigmentate, se blenduiesc foarte usor si rezista bine pe pleoape fara sa se stranga (din nou trebuie sa fac mentiunea „cu primer”) insa am sesizat si la ele faptul ca tind sa cada pe obraji in timp ce ma machiez. Pentru asta, insa, recomand chiar aplicatorul lor, e ceva mai eficient decat o pensula pentru linii subtiri de contur/ umbre. Chiar mi-am readus aminte de utilizarea aplicatorului cu buretel cu aceasta ocazie, altminteri eu folosesc de obicei pensulele.

Sa va arat si cam cum sunt ele intinse:

Pentru a putea vedea pozele mai mari, puteti face click pe ele.

Pentru ca nuantele nu au nume, le-am aplicat exact in ordinea in care se afla in paleta, insa trebuie sa-mi cer scuze fiindca m-am grabit si am sarit o culoare (a 4a de pe al 2lea rand, acel gri-violet) insa probabil voi reveni si cu ea intr-un post ulterior. Chiar si fara aceasta culoare, insa, cred ca va puteti da seama de frumusetea nuantelor si a texturii fardurilor.

Dupa mine, paleta aceasta este un substitut mai ieftin si {aproape} la fel de bun al paletei Naked de la Urban Decay. Chiar daca nu sunt exact aceleasi nuante, gama cromatica este pe-acolo iar eu zic ca merita avand in vedere ca este mult mai accesibila.

Pretul la care am achizitionat-o eu este de 36 RON, de pe site-ul makeup-shop.ro. Va recomand site-ul daca nu il stiti deja, pentru ca, mie, cel putin, comanda mi-a sosit foarte repede (4 zile) la posta.

Mamei i-a placut atat de mult paleta, incat i-am comandat si ei una, tot Storm, pe care o astept sa soseasca. Sper ca cei de la makeup-shop sa fie la fel de prompti si de aceasta data 🙂

Voi ce palete de la Sleek mai aveti, care va mai plac?

Rox

 

Lasă un răspuns

