Kelly Framel

Hello,

Pentru ca am supravietuit (cel putin deocamdata) celei mai groaznice calatorii cu trenul pe ruta Bucuresti – Pitesti pe care am facut-o pana acum (si au fost vreo cateva) si pentru ca am reusit sa ma dezghet intr-un final, m-am intors sa va terorizez cu un nou post 😀

Si fiindca tot „rasfoiam” blogul ei (chestie care a devenit cam dificila fiindca a schimbat de curand structura blogului iar acum mi se pare putin agasanta) m-am gandit sa v-o prezint si voua pe Kelly Framel a.k.a. The Glamourai.

Kelly locuieste in New York, este o fata foarte frumoasa, cu un stil desavarsit, dupa parerea mea. Iubeste moda, bijuteriile (pe care le creeaza singura si pe care le puteti si cumpara din magazinul ei virtual) si designul de interior.

Pentru mine a fost dintotdeauna si este o sursa constanta de inspiratie, cel putin din punct de vedere al combinatiilor stilistice pe care le realizeaza si cu care simt ca ma identific aproape in totalitate sau, oricum, intr-o mare proportie.

Daca nu ii cunoasteti inca blogul, o puteti face vizitand theglamourai.com, sunt sigura ca o sa va placa!

Rox

4 gânduri despre „Kelly Framel

Lasă un răspuns

