Make-up Styles

Hello,

Cand vine vorba despre machiaj, parerile incep sa se imparta in tot felul de directii, iar eu vroiam sa va arat ce stiluri imi plac si ma inspira si ce imi place sa port zi de zi.

Asadar am cautat cateva imagini care sa reliefeze stilurile de machiaj pe care le apreciez si trebuie sa recunosc ca nu mi-a fost usor sa  gasesc asa ceva. Asta  fiindca majoritatea impatimitelor de machiaj pur si simplu nu se pot opri la un machiaj natural si elegant si sfarsesc mai mereu prin a exagera, in dorinta lor de a-si manifesta maiestria.

Ca sa nu mai lungesc vorba, iata ce inteleg eu prin machiaj frumos:

sursa: beautymakeup.dk

Natalia Vodianova pt Chanel

Chanel Spring 2011 Campaign

Chanel Vitalumiere Aqua Campaign

sursa: ecosalon.com

sursa: eyeshadowlipstick.com

Monica Bellucci pt Dior

Les Naturels de Chanel Campaign

Pt seara:

sursa: makeupdict.com

Voi cum preferati sa va machiati, ce stil adoptati?

Rox

 

2 gânduri despre „Make-up Styles

  1. Imi plac machiajele!:) dar e si un pic de photoshop pe acolo. Apropo, ca am vazut la o poza: ai incercat fondul de ten Chanel Vitalumiere Aqua? Eu ma tot gandesc daca sa il iau sau nu. poate mai la vara.

    • Thanks! Nu am incercat Vitalumiere Aqua, in parte si pt ca folosesc fond de ten f rar (de obicei pudrele sunt cele mai potrivite [si suficiente] pt mine) insa recunosc ca ma tenteaza. Plus ca multa lume este innebunita dupa acest fdt, asa ca poate il voi incerca cu prima ocazie, sa vdm.

Lasă un răspuns

