Pensule noi

Hello,

In ultima perioada mi-am luat si 2 pensule noi, care imi plac foarte mult, motiv pentru care am zis, sa vi le recomand si voua.

Prima dintre ele este Powder Pouf Brush de la Too Faced:

Pe langa faptul ca arata foaaarte dragut, pensula este formata din faimoasele fibre Teddy Bear Hair ale celor de la Too Faced. Fibrele sunt sintetice si asigura   o aplicare fara cusur a oricarui fel de pudra. Cei de la Too Faced spun ca pensula a fost creata pentru a utiliza pudra Primed & Poreless, pe care, spre norocul meu, o folosesc si eu. Asa ca pot confirma faptul ca asigura o combinatie perfecta 🙂

In cazul in care nu am specificat, peria este destinata aplicarii pudrelor/ fondurilor de ten minerale, fiind de dimensiuni mai mari decat o pensula pentru blush, de exemplu.

Ceea ce m-a atras la ea a fost faptul ca este extrem de fina si foaaaarte placut de utilizat. In plus, nu se „zburleste” si nu ii cad perisorii absolut deloc.

O recomand calduros, in ciuda pretului destul de ridicat (133 RON – Sephora).

O alta pensula pe care am cumparat-o relativ recent si care imi place este Classic Contour Blush CB04 pe care am comandat-o o data cu o paleta Sleek de pe Makeup Shop.

Este o pensula unghiulara de dimensiuni medii, din par natural de capra pe care eu o folosesc pentru aplicarea blushului, a iluminatorului si a pudrei.

Ceea ce imi place la ea este faptul ca e o pensula fina, placut de utilizat si care asigura o aplicare frumoasa si precisa a produselor mai sus amintite. Plus ca si dimensiunea ei mi se pare foarte potrivita pentru blush sau iluminator si pentru fata mea, deopotriva 🙂 In plus, are un pret mult mai accesibil – 27 RON.

Ceea ce mi-a placut mai putin este faptul ca are tendinta de a pierde perisori si de a se zburli (insa f f putin, nu e in nici un caz deranjant). Si iarasi, un lucru pe care nu l-am inteles, este „coada” deosebit de lunga (19 cm!) care uneori tinde sa te incomodeze.

Una peste alta, insa, e o pensula pe care o folosesc zilnic si cred ca ofera un bun raport calitate-pret, asa ca nu este de ignorat.

Daca sunteti interesate de ea, o puteti comanda aici.

Cam asta ar fi cu ele – voi ce recomandari de pensule bune aveti?

Rox

5 gânduri despre „Pensule noi

  1. Imi place pensula Too Faced.
    Apropo, ca tot vroiam sa iti zic, in caz ca nu stii se gasesc si la noi produsele the Balm.Stiu ca scrisesei tu intr-un post, mai demult, ca iti place paleta nude de la ei.

  2. Pingback: Too Faced Primed & Poreless Powder « BloguLuRox

Lasă un răspuns

