Chanel Rouge Coco Shine – Chance

Hello,

Desi colectia de rujuri Chanel Rouge Coco Shine a aparut in primavara anului trecut, avand in vedere ca inca se gasesc aceste rujuri si la noi, m-am gandit ca nu ar fi rau inca un review, daca va bate gandul.

O paleta a nuantelor pe care le-am gasit eu pe Internet arata cam asa, desi, ca sa fiu sincera, nu pare prea relevanta, veti vedea si voi:

Dintre acestea, eu am ales Chance, descris de ei ca fiind un „powder pink”.

Dupa cum puteti vedea si voi, nu prea seamana cu nuanta din fotografia cu intreaga gama, fiind mult mai roz in realitate (sau, oricum, o alta nuanta).

Cand l-am vazut prima data l-am incercat mai mult in gluma, marturisesc, pentru ca, de obicei, nu sunt atrasa de rujuri foarte roz. Insa, o data aplicat pe buze, mi-am schimbat total parerea despre el pentru ca nu arata in nici un caz prea agresiv. Si nu are sclipici/ sidef, ceea ce imi place.

Textura lui este lucioasa si relativ transparenta, astfel ca nu sare in ochi.

In plus, ca orice ruj Chanel, este extrem de confortabil de purtat, aproape ca uiti ca ti-ai dat cu ruj si nici nu-l simti. Rujurile din gama Rouge Coco Shine sunt extrem de fine, „apoase” (stiu ca nu e o exprimare tocmai coerenta dar sper ca intelegeti la ce ma refer), hidratante si usoare.

Aspectul pe buze este luminos, lucios si vesel (cel putin la nuanta aceasta).

Chance mi se pare o nuanta foarte vesela, care te bine-dispune, numai buna pentru primavara!

Daca va place, gasiti colectia, spre exemplu, la Sephora (rujurile Rouge Coco Shine costa aprox. 150 RON).

Rox

Lasă un răspuns

