Estee Lauder Pure Color Gloss „Brazen Berry”

Hello,

Am ajuns si la acest gloss, pe care vroiam sa vi-l arat de ceva vreme, asa ca, voila:

Asa arata nuanta pe site, puteti sa le vedeti si pe celelalte (au o gama mare de culori) aici.

Insa, ca de obicei, mie tot mi se pare ca in realitate culoarea este diferita de cea de pe site.

Asadar, culoarea este ceva mai inchisa in realitate, fiind un roz mai rece, insa este exact nuanta pe care o cautam atunci cand am luat acest gloss.

L-am ales pe el fiindca imi plac foarte mult produsele Estee Lauder, poate nu gloss-urile in mod special, insa nuanta aceasta am gasit-o in primul rand la ei (am cautat, mai intai, un gloss Chanel, insa nu am gasit nici o nuanta asemanatoare cu aceasta).

Ca textura, glossul este cremos, dens si foarte pigmentat. Nu este deloc transparent, aspectul final fiind ca un ruj peste care s-a aplicat un luciu incolor. Tinde sa fie, totusi, putin lipicios, astfel ca mi-am adus aminte de ce glossurile Estee Lauder nu sunt no.1 in topul preferintelor mele 🙂

Ca rezistenta, sunt multumita de el, rezista bine pentru un gloss si, in plus, chiar daca la un moment dat dispare luciul, culoarea persista in continuare.

Pe mana, eu am aplicat un singur strat de gloss. In 2, ar fi deja opac.

Foarte multe nu ar mai fi de spus despre acest gloss, cred eu ca imaginile sunt destul de concludente, pentru ca eu l-am luat in special pentru culoarea lui. Imi place foarte mult rozul acesta, este destul de natural si totusi e o culoare vie, intensa, vesela.

Sper ca v-a placut si voua 🙂

Rox

2 gânduri despre „Estee Lauder Pure Color Gloss „Brazen Berry”

Lasă un răspuns

