Bourjois Sweet Kiss Naturel Lipstick – Rose Innocence

Hello,

Hai ca nu mai scrisesem de mult un review si, fiindca imi place super mult acest ruj, am zis ca trebuie sa vi-l arat: este vorba despre Bourjois Sweet Kiss Naturel Lipstick in nuanta Rose Innocence.

Iata si ce spun cei de la Bourjois despre rujurile din gama Sweet Kiss Naturel:

SWEET KISS NATUREL LIPSTICK

100% NATURAL FORMULA
100% RADIANT SHADES

All the benefits of Nature in one lipstick!

Its formula of 100% natural origin brings radiance and care to lips.

Enriched with magnolia oil and shea butter, its melting formula intensely nourishes lips, leaving them supple and providing them with 8 hours of moisture.

The intense and radiant shades illuminate your lips thanks to the 100% natural pigments selected for their purity and benefits: antioxidant green tea and soothing rose.

8 shades ranging from the most natural to the most sophisticated and from softer to more sensuous hues, for naturally beautiful lips!

Ceea ce ma bucura este faptul ca rujul contine 100% componente de origine naturala.

In plus, are o formula foarte foarte placuta, este hidratant, usor si parca se topeste pe buze.

Ca de obicei, nuanta este sensibil diferita de varianta sa de pe site-ul Bourjois:

Bourjois Sweet Kiss Naturel - Rose Innocence (11)

In realitate, nuanta este un roz-piersica iar finish-ul este mat, ceea ce imi si doream si am apreciat foarte mult.

Iata cum arata rujul:

Imi place extrem de mult acest ruj si ca nuanta, si ca textura, si pentru ca se potriveste perfect cu blush-ul Bourjois Blush Rose de Jaspe.

Bourjois Blush - Rose de Jaspe

Nu am mai avut pana acum rujuri de la Bourjois, insa abia astept sa-mi mai iau!

Sper ca si voi,

Rox

Lasă un răspuns

