Chanel Rouge Coco Make-up

Hello,

V-am mai spus pana acum cat de mult imi plac machiajele realizate pentru imaginile de promovare Chanel?

Sunt atat de elegante, frumoase si naturale, fara excese, fara culori prea stridente.

Asa ca am fost foarte incantata sa descopar urmatoarele schite cu idei de machiaje, perfecte dupa parerea mea.

Ele sunt realizate cu ocazia noii campanii Rouge Coco & Rouge Coco Shine, propunand nuantele acestor rujuri superbe, dar eu zic ca pot constitui, la fel de bine, o sursa de inspiratie si pentru alte produse mai accesibile:

Magnolia/ Sourire Look (sursa: chanel.com)

Avant-garde/ Style Look (sursa: chanel.com)

Sugestii de realizare

Culte/ Effrontee Look (sursa chanel.com)

Sugestii de realizare

Ce ziceti, va plac?

Rox

 

Lasă un răspuns

