Achizitii noi

Hello,

Marturisesc ca in ultimele luni m-am cam lenevit in ceea ce priveste scrisul pe blog…m-a absorbit cititul altor bloguri si usor-usor m-am lasat pe tanjeala cu publicatul de noi articole.

Dar, avand in vedere ca am mai adunat cateva lucruri noi despre care as vrea sa va vorbesc, am zis sa ne reapucam, in sfarsit, de scris 🙂

Asadar, iata cam care ar fi produsele despre care urmeaza sa va povestesc in urmatoarele post-uri:

  • Servetele demachiante Olivella;
  • Fond de ten Dream Nude AirFoam de la Maybelline – nuanta 02 Cameo;
  • Blush Too Faced – nuanta Sweet Pink;
  • Lacuri de unghii Miss Sporty – nuantele 304 (coraille) si 130 (ciclam);
  • Corector Bourjois Touche Healthy Mix – nuanta 4701;
  • Clinique Chubby Stick – nuanta Chunky Cherry;
  • Pensule Melkior – 14107 si 14113;
  • Mascara L’Oreal  Lash Architect 4D;
  • Garnier BB Cream Combination to Oily Skin – nuanta Light;
  • Too Faced Shadow Insurance.
Daca aveti vreo curiozitate despre vreun produs anume, va rog sa-mi spuneti si va povestesc cu drag.
Rox
3 gânduri despre „Achizitii noi

Lasă un răspuns

