Maybelline Dream Nude Airfoam Foundation – Review and Swatches

Hello,

Pentru inceput, vreau sa va zic ca sunt surprinsa sa vad atat de multe review-uri negative la adresa acestui fond de ten; trebuie sa va spun ca nu am citit nici unul inainte de a-l cumpara. M-a atras ideea de fond-de-ten-spuma inca de cand am vazut reclama la el si, in plus, mi-a placut cand am incercat testerul in magazin.

Arata tentant, nu-i asa?

Cei de la Maybelline promit un fond de ten extrem de lejer, care asigura un aspect 100% natural, are SPF 16, nu incarca porii si este recomandat pentru tenul normal.

Este disponibil in 12 nuante, dintre care eu am ales 020 – Cameo. Daca aveti o nuanta pe care o alegeti de obicei pentru fondurile de ten Maybelline, se va potrivi si pentru Airfoam, fiindca am observat ca acestea coincid.

Iata cum arata si textura fondului de ten (a spumei, mai precis):

Haios, nu? 🙂 Este important ca, la prima utilizare, sa amestecati foarte bine recipientul, intrucat ceea ce veti „primi” la inceput va fi o spuma alba, similara celei pentru par. Asa ca veti mai avea putin de „muncit” pana se amesteca bine pigmentii cu spuma.

Intins, atat cat am putut sa surprindem in poza, arata in felul urmator:

Aspectul este unul extrem de natural, gradul de acoperire fiind mic.

Partea interesanta, insa, este ca opacitatea fondului de ten poate fi „construita” prin aplicarea lui in mai multe straturi succesive, pana cand se ajunge la gradul de acoperire dorit (in poza este aplicat intr-un singur strat).

In ceea ce priveste tipul de ten pentru care este recomandat, tind sa cred ca poate fi utilizat pentru orice tip de ten. Eu, spre exemplu, am tenul mixt si prefer sa aplic si un strat de pudra in zona T.

Insa, pentru comparatie, este ceva mai matifiant decat Garnier BB Cream (gradul de acoperire, dintr-un singur strat, este comparabil).

Acum, ce mi-a placut la el:

  • conceptul in sine – este distractiv si usor de aplicat (eu „distribui” spuma initial pe mana, dupa care o aplic pe fata cu degetele – de pensula nu poate fi vorba in acest caz);
  • aspectul extrem de natural si senzatia ca nu ai aplicat deloc fond de ten;
  • faptul ca uniformizeaza frumos aspectul tenului iar gradul de acoperire poate fi controlat prin intermediul cantitatii aplicate.

Ce nu mi-a placut:

  • faptul ca spuma respectiva, similar celei pentru par, este usor lipicioasa…senzatia aceasta se simte atat pe fata, cat si pe mana, astfel ca e nevoie sa te speli pe maini dupa ce-l aplici.

In concluzie, daca ar fi sa-l recomand, n-as putea spune ca este un dezastru, asa cum am citit pe alte bloguri, ci ca este un produs cu un concept simpatic, cu bile albe la mine pentru aspectul lui foarte lejer, natural si pentru SPF – numai bun de vara. Cu toate acestea, nu este produsul meu preferat si, daca aveti vreo pasiune pentru un alt fond de ten, care considerati ca vi se potriveste perfect, nu are sens sa-l inlocuiti cu Airfoam.

Sa va spun si de unde l-am cumparat – dm – si la ce pret – aprox. 50 RON.

Voua cum vi se pare, ati incercat fondul acesta de ten?

Rox

 

3 gânduri despre „Maybelline Dream Nude Airfoam Foundation – Review and Swatches

  1. Si mie mi-a placut cand l-am incercat in magazin, dar nu am fost tentata sa il iau. Mie imi pare rau ca nu avem Fit Me in Romania… l-am incercat in Germania si mi-a placut tare mult, ma si oftic ca nu l-am luat…

    Si…lasand review-ul deoparte, poza aia arata putin dubios…. ma refer la maini, ceva nu e in regula 😐

Lasă un răspuns

