Too Faced Full Bloom Ultra Flush Blush – Sweet Pink – review

Hello,

Blush-urile de la Too Faced se numara printre preferatele mele, asa ca nu m-am putut abtine sa nu il iau si pe acesta.

Blush-ul este disponibil in 3 nuante, dintre care eu am ales Sweet Pink:

Cocoa Rose, Sweet Pink, Who's Your Poppy

Cocoa Rose, Sweet Pink, Who’s Your Poppy

In realitate, nuanta este putin diferita:

Sweet Pink

Denumirea Sweet Pink i se potriveste perfect fiindca exact asta este, un roz dulce, nu foarte strident, nu foarte intens, care pe obraji este foarte discret si natural.

In plus, are un sclipici auriu foarte frumos (se vede putin si in poza) care imi place foarte mult si datorita caruia nici nu mai aplic iluminator.

Sunt incantata de el, ca de toate produsele Too Faced pe care le-am incercat pana acum, asa ca il recomand calduros.

Este disponibil in magazinele Sephora la pretul de aprox. 80 RON.

Voi ce ziceti, ati incercat pana acum blush-urile sau produsele Too Faced?

Rox

 

2 gânduri despre „Too Faced Full Bloom Ultra Flush Blush – Sweet Pink – review

Lasă un răspuns

