Flat Sandals

Hello,

Pentru ca vara este in deplinatatea drepturilor de acum, am inceput sa caut unele dintre incaltarile mele favorite, sandalele plate. Imi plac de cand ma stiu, le purtam si cand eram mica si le port si acum si, alaturi de balerini si tenisi sunt preferatele mele pe timp de vara.

In general prefer sandalele in tonuri neutre si delicate de bej, pentru ca astfel se potrivesc la absolut orice.

Daca le indragiti si voi, sper sa va placa selectia pe care am facut-o:

K. Jacques „Flavia” – 795 RON

Givenchy Salmon Skin Two-Piece – 1.265 RON

Seychelles „Duet” – 335 RON

Franco Serta „Glenda” – 88 RON

Madewell Belle by Sigerson Morisson „Floris” – 740 RON

Steve Madden „Bethany” – 210 RON

Dune „Beach” – 745 RON

Modcloth „Slide Into Summer” – 115 RON

Matt Bernson „KM Gladiator” – 615 RON

Dolce Vita „Ida Gladiator” – 340 RON

Rachel Zoe „Gladys” – 830 RON

Sper sa va inspire si pe voi modelele 😉

Rox

Lasă un răspuns

