Garnier B.B. Cream Combination to Oily Skin – review, swatches and comparison

Hello,

Cred ca sunteti la curent deja cu aparitia versiunii 2 a cremei B.B. de la Garnier, pentru ten mixt/ gras.

Eu, pentru ca ma incadrez in categoria tenului „mixt” mi-am zis s-o incerc si pe aceasta, sa constantam diferentele 🙂

Si aceasta versiune a cremei este disponibila tot in cele 2 variante de nuante, Light si Medium, iar eu am ales si de aceasta data tot Light.

Spre deosebire de Garnier B.B. 1, Light-ul de la B.B. 2 este ceva mai deschis.

Iar din punct de vedere al texturii, crema este vizibil mai lichida (as spune ca aduce mai mult cu un fond de ten ca textura, pigment si putere de acoperire):

st: Oily to Combination Skin, dr: Normal Skin

In plus, am sesizat ca si puterea de acoperire este putin mai mare in cazul versiunii pt ten mixt/ gras.

Iata cum arata cele 2 creme intinse:

st: Combination to Oily Skin; dr: Normal Skin

Cred ca se vede si in poze diferenta de nuanta si de grad de acoperire.

In ceea ce priveste textura cremei in contact cu tenul, intr-adevar se simte o mare diferenta. Desi crema este la fel de placut de utilizat ca si prima ei varianta, finish-ul este unul mai mat (dar foarte natural in acelasi timp, in nici un caz nu aduce inspre acel aspect „fainos”), tenul nu mai luceste timp indelungat si nu mai am nevoie deloc de pudra.

Asa ca, daca aveti tenul mixt sau gras, Garnier B.B. Cream Oily to Combination Skin este alegerea perfecta.

Mie, una, imi plac ambele creme la fel de mult si prefer sa o folosesc pe cea pentru ten normal atunci cand imi doresc sa-mi simt tenul fin si hidratat, iar pe cea pentru ten mixt/ gras atunci cand este foarte cald afara si nu-mi doresc sa-mi luceasca fata.

In ceea ce priveste disponibilitatea si pretul, va pot spune ca eu am luat crema de la Carrefour (desi cu siguranta ca se gaseste in multe alte magazine si hypermarketuri) la pretul de 21 RON.

Voi ati incercat aceste creme? Ce parere v-au facut?

Rox

P.S. Gasiti review-ul pt Garnier BB Cream (prima varianta) aici.

8 gânduri despre „Garnier B.B. Cream Combination to Oily Skin – review, swatches and comparison

  1. Astazi am achizitionat si eu varianta pentru tenul gras (mediu ca-s nitel bronzata) si cum am ajuns acasa am si incercat-o. Momentan sunt incantata de textura ei si de gradul de acoperire. Maine insa voi vedea cum se comporta la termperaturi ridicate. 🙂

  2. buna! voiam sa te intreb cum ti se pare nuanta, stiu ca ai zis ca e mai deschisa decat varianta originala, dar mi se pare extrem de portocalie in poza si mi-e cam frica sa o cumpar pt ca am tenul ft deschis…cand o intinzi dispare nuanta aia portocalie?

  3. Buna! Eu as dori sa il cumpar dar nu ma pot hotara daca in nuanta light sau medium, nu imi place sa nu au testere :))) sunt destul de deschisa la ten, dar nu sunt chiar alba…

    • Hey, Cami!
      Daca ai tenul deschis, iti recomand varianta Light. Sa stii ca nu este chiar atat de deschisa (nu e albicioasa) si, in plus, nici puterea de acoperire nu este asa de mare incat sa se observe de la o posta 🙂

Lasă un răspuns

