Clinique Chubby Stick „Chunky Cherry” – Review and swatches

Hello,

De mult ma chinui sa pun postul asta dar iata ca a sosit si vremea lui, cu atat mai bine cu cat am apucat sa folosesc mai mult timp noul meu Chubby Stick de la Clinique.

Clinique Chubby Stick – „Chunky Cherry”

„Blogosfera” (nu stiu de ce nu ma innebunesc dupa termenul asta) este plina de review-uri si pareri despre aceste Chubby Sticks, dar ma gandesc ca, daca cineva este interesat, o parere in plus nu ar putea strica.

Prin urmare, Chubby Stick-urile sunt balsamuri de buze colorate, unele persoane clasandu-le si in categoria „tinted balms”, ceea ce este corect pentru ca nuanta ramane pe buze mult timp dupa ce luciul dispare.

Cei de la Clinique spun despre ele ca hidrateaza foarte bine buzele, fiind imbogatite cu unt de mango si shea. Totusi, nivelul de hidratare este mediu si nu pot sa spun ca exceleaza neaparat la acest capitol. Seamana foarte foarte bine, din punct de vedere al texturii si pigmentarii, cu un balsam de buze de la Nivea pe care l-am cumparat cu ani in urma si care difera de cele actuale prin faptul ca nu era atat de lucios, insa era mult mai pigmentat.

Cam asa arata acela:

Nivea Lip Balm

Nuanta aleasa de mine este Chunky Cherryinsa exista 16 nuante din care puteti alege. Le gasiti pe toate aici.

Clinique Chubby Stick – Chunky Cherry

Clinique Chubby Stick – Chunky Cherry

Ceea  ce imi place la el este faptul ca nuanta este „buildable” in sensul ca isi modifica intensitatea in functie de numarul straturilor in care doresti sa-l aplici. Cam asa:

Clinique Chubby Stick – Chunky Cherry

Are foarte multi fani produsul acesta, insa eu pot spune cu mana pe inima ca la fel de bun este si Nivea Lip Balm si muuult mai ieftin.

Din punct de vedere al hidratarii (caci doar este balsam de buze!) nu exceleaza, insa din punct de vedere al culorii, da. Culoarea este mai intensa si rezista mai mult timp pe buze (cel putin in nuanta aleasa de mine, care este un roz intens – ciclam).

Clinique Chubby Sticks se gasesc in Sephora, la pretul de aprox. 80 RON.

Sunt curioasa daca ati folosit si voi acest lip-balm si daca v-a placut 🙂

Rox

4 gânduri despre „Clinique Chubby Stick „Chunky Cherry” – Review and swatches

  1. Buna!

    Nu l-am folosit, dar am visat la el vreo luna. Ma batea un gand sa-l cumpar ; vedeam peste tot review-uri care il ridicau in slavi . Are un pret cam piperat in schimb.
    Am folosit balsamul de la Nivea[cu cirese/capsuni] si mi-a placut enorm.
    Pana in acest moment, cel mai hidratant balsam de buze este cel de la Herbosophy. Chiar il recomand.
    O seara frumoasa!

    • Multumesc frumos! Daca imi spui si unde se gasesc produsele Herbosophy, abia astept sa incerc si eu balsamul!
      Cat despre Chubby Stick, eu zic ca nu pierzi mare lucru si ca Nivea este chiar mai hidratant.
      Te pup,
      Rox

  2. Produse Herbosophy gasesti in farmaciile Sensiblu.Cel putin eu de acolo l-am achizitionat. E maxim 10 lei. Abia astept sa merg sa imi cumpar altul. Mai am foarte putin din el .

    Sa ai o zi super! Pupici!

Lasă un răspuns

