Un nou parfum favorit

Hello,

Nu obisnuiesc sa scriu pe blog despre parfumuri, pentru ca mi se pare dificil de realizat o descriere clara a diferitelor note care compun un parfum. De multe ori, acestea sunt mai multe de 2 sau 3 iar majoritatea oamenilor (eu inclusiv) nu pot sa-si formeze in minte mirosul rezultat din combinarea tuturor acestor „ingrediente”. In plus, asa cum stiti si voi, gusturile sunt extrem de variate in ceea ce priveste parfumurile, iar ceea ce mie mi s-ar parea minunat, s-ar putea sa fie considerat drept ceva insipid de catre altcineva.

Insa m-am hotarat sa va spun, totusi, despre parfumurile mele preferate pentru vara, avand in vedere faptul ca sunt formate din putine ingrediente si va puteti forma o idee destul de usor.

Primul dintre ele (si numarul 1 in topul meu) este O de L’Orangerie de la Lancome:

Daca nu il cunoasteti deja (parfumul a fost lansat anul trecut), notele sale sunt:

– note de varf – coaja de portocale si flori de portocal;

– note de mijloc – flori de portocal si iasomie;

– note de baza – cedru si benzoin.

Adica, pe scurt, flori de portocal, o aroma pe care eu o iubesc; este un parfum proaspat, de vara, lejer.

In plus, are o persistenta foarte buna, rezista cam jumatate de zi (iar eu nu utilizez mai mult de 3,4 „pufuri” o data).

Si, ca sa trecem la descoperirea pe care o anuntam in titlu, iata ca am gasit si un  „second best” in lista preferintelor mele, si anume Pivoine Flora de la L’Occitane.

Asa cum banuiti, notele dominante ale parfumului sunt cele de bujor (unele dintre florile mele preferate), acestea fiind combinate cu magnolie si note de baza usor lemnoase.

Este un parfum floral extrem de delicat si feminin, dar care, din pacate, are o persistenta destul de slaba (aprox. 1 ora) si este pacat, avand in vedere ca pretul nu este unul mai mic decat al altor parfumuri ale caselor celebre (aprox. 200 RON/ 30 ml.)

Daca va place, va recomand sa incercati si celelalte produse din gama Pivoine Flora (geluri de dus, lotiuni de corp, creme de maini etc.) intrucat toate contin acelasi parfum genial, insa sunt, desigur, mai accesibile.

Cand veti avea ocazia, va incurajez sa testati cele 2 parfumuri (daca nu va sunt deja cunoscute) si sa-mi spuneti ce parere aveti, daca va incadrati in aceeasi categorie de preferinte olfactive ca si mine 🙂

Rox

Un gând despre „Un nou parfum favorit

  1. am testat si eu gama de bujor si sincera sa fiu nu m-a incantat deloc – miroase foarte slab, iar aroma de bujor nu prea se distinge…

Lasă un răspuns

