Pensule pentru machiaj Melkior

Hello,

Daca locuiti in Bucuresti sau Constanta, poate ati avut ocazia sa vizitati unul dintre magazinele Melkior.

Daca nu, de curand s-a deschis si un magazin online, de unde puteti sa comandati produsele lor, aici.

Mie imi plac foarte mult magazinele acestea fiindca sunt singurele pe care le-am vazut la noi de acest fel. Ceea ce ma face sa le apreciez este faptul ca ofera o gama larga si profesionista de ustensile (dar si produse) de machiaj, cosmetica, infrumusetare etc. Practic, nu mi-a venit in minte nici o ustensila de care as putea avea nevoie si pe care ei sa nu o aiba. 

Eu imi doream niste pensule pentru ochi, pe care le-am si gasit la ei, si anume:

Pensula nr. 14107 este o pensula pentru blending, din par natural de capra, in timp ce nr. 14113 este sintetica si utila pentru trasarea conturului, umplerea sprancenelor etc.

Fiecare pensula are si o husa proprie din plastic transparent, pe care insa nu le-am mai fotografiat.

Cele 2 pensule sunt foarte bune si utile, mi-au placut din prima pentru ca nu pierd nici un firisor si se comporta exact cum imi doream. 14113 imi place in mod special, este foarte buna pentru conturul ochilor si pentru trasarea liniilor pe pleoapa superioara. Este foarte fina si nu imprastie deloc fardul, iar liniile trasate sunt fine si precise.

Gama de pensule a celor de la Melkior era foarte variata, pot spune ca se gaseau cam toate tipurile de pensule iar daca va doriti sa va faceti o idee despre ceea ce ofera ei, puteti vizia magazinul online melkior.ro.

Rox

Un gând despre „Pensule pentru machiaj Melkior

Lasă un răspuns

