Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer – Too Faced – Review

Hello,

Pentru ca mi se terminase primerul meu de la Urban Decay (despre care am povestit aici) si pentru ca nu se gaseste in Romania, mi-am zis sa incerc si primerul de la Too Faced, Shadow Insurance.

Cei de la Too Faced spun ca produsul indeplineste urmatoarele calitati:

What It Is: 

Your full coverage insurance policy against all fading, creasing and smudging. Our skin-soothing formula evens out skin tone and smoothes fine lines to create a perfect canvas for shadows. Color is intensified and locked down until you take it off. 
 
More To Love: 
  • Unique Binders: Volatiles lock down eye shadow pigments for amazingly long wear. 
  • Versatility: Use with powder or cream eye shadow products. 
  • Fights Fading: Anti-creasing formula holds eye products in place by securing a barrier between the oils of your skin and your makeup. 
  • Concentrated: The size of a rain drop covers the entire lid.
 
*Paraben-free
Si nu se lauda ei degeaba, fiindca primerul chiar este foarte bun si eficient. In plus, intotdeauna voi aprecia produsele fara parabeni.
In ceea ce priveste modalitatea de aplicare, el este un tubulet de plastic moale, care se apasa usor si are un varf care permite dozarea foarte precisa:
Produsul in sine are consistenta unui fond de ten, iar nuanta este unica, insa devine invizibil o data aplicat:
Ca efect, este foarte bun si sunt sigura ca o sa imi mai cumpar si dupa ce se va termina (desi vad ca rezista foarte bine, il am deja de cateva luni si nu da nici un semn ca s-ar termina). Il folosesc de fiecare data cand ma machiez, iar fardurile raman aproape intacte intreaga zi, fara sa mai am nevoie de nici o retusare.
Pentru mine, primerul pentru pleoape a devenit unul din produsele indispensabile in machiaj si sunt foarte incantata ca cel de la Too Faced s-a ridicat la nivelul asteptarilor.
Am incercat sa imi dau seama care dintre acesta si cel de la Urban Decay (Urban Decay Primer Potion) este mai bun, dar pot spune cu mana pe inima ca sunt la fel de bune amandoua; nu am reusit sa vad nici o diferenta.
Daca sunteti interesate de el, se gaseste la Sephora, la aprox. 70 RON.
Rox
Lasă un răspuns

