Too Faced, Sweethearts Blush – Candy Glow

Hello,

Sweethearts Blush-es de la Too Faced sunt unele dintre cele mai frumoase blush-uri pe care le-am vazut.

Eu il am pe cel in nuanta Candy Glow, este primul care a aparut:

Sweethearts Blush - Candy Glow

Sweethearts Blush – Candy Glow

Chiar daca este compus din 3 nuante distincte (roz, corai si un fel de „peach” sidefat), atunci cand sunt aplicate, diferentele dintre ele sunt mult prea mici, plus ca este destul de greu sa selectezi doar una dintre ele, asa ca mie imi place sa trec pensula peste toate o data.

20140519_211313

Desi in general nu prea ma omor dupa aceasta formula „baked” (nu am decat 2 produse de acest gen), la blush-ul acesta se potriveste formula pentru ca asigura o aplicare foarte naturala, mai ales pentru ca „finish-ul” este satinat, usor lucios, iar eu exact asta imi doresc de la un blush.

20140519_211519

Nuanta este foarte discreta si are avantajul ca oricat de mult ai aplica, efectul este acelasi, nu ai cum sa exagerezi:

20140519_211753

Frumos, nu? 🙂 Rozul acesta este una dintre nuantele mele favorite de blush, mai ales pentru ca am tenul deschis la culoare.

Dar, intre timp, au mai aparut inca 2 nuante din seria Sweethearts Perfect Flush Blush: Peach Beach (care mi se pare mai mult un iluminator) si Something About Berry (care arata genial si imi vine sa mi-l iau si pe el, dar totusi…e destul de asemanator cu Candy Glow si nu tocmai ieftin).

Sweethearts Blush - Peach Beach

Sweethearts Blush – Peach Beach

Sweethearts Blush - Something About Berry

Sweethearts Blush – Something About Berry

Imi place ca si culorile cutiutelor sunt diferite 🙂

Deci, si-a mai luat cineva vreuna dintre aceste frumuseti? Sau ce alte blush-uri preferati?

Pupici,

Rox

 

 

2 gânduri despre „Too Faced, Sweethearts Blush – Candy Glow

Lasă un comentariu